Genel Yönetim Hizmetleri 
 
  • Yönetim Planı'nın hazırlanması. Hazırlanmışsa Kat Mülkiyeti Kanununa uygunluğunun değerlendirilmesi
  • Tahmini İşletme Projesi'nin (BÜTÇE) yapımı ve yönetim kurulunuzun onayına sunulması
  • İşletme projesinin ve belirlenmiş aidatların tüm kat maliklerine tebliğ edilmesi
  • Aidat tahsilat performanslarının takibi (Hukukçularımızla birlikte)
  • Tüm site sakinleri için Kimlik Bildirim Formları ile Data Bank oluşturulması.
  • Yıllık olağan genel kurul ve olağan üstü genel kurul toplantılarının düzenlenmesi ve yönetimi.
  • Belirli periyotlarla sakinlere memnuniyet anketleri düzenlenmesi ve sonuçlarının yönetim kuruluna sunulması.
  • Sunulan tüm hizmetleri denetleyerek performans değerlendirmelerinin yapılması.
  • Mali yıl sonunda yıllık faaliyet raporunu hazırlanması ve genel kurula sunularak ibrası.
  • Her türlü hukuki konularda şirket avukatlarımızın performans göstermesi.
  • Her yıl sonunda Genel Kurula faaliyetlerimize ilişkin bir sunum yapılması.
  • Var ise kapıcınızın veya temizlikçinizin görev tanımlarını belirleyerek sözleşme imzalatıp eğitimlerinin verilmesi, Personellerin yıllık izinlerinde alternatif personel temini.
  • Asansörcü, elektrikçi, tesisatçı gibi ustaların temin edilerek yapılan işlerin denetlenmesi.
  • Isı yalıtımı ve mantolama yapılması, çatınızın aktarılması, merdiven boşluğunun boyatılması, dış cephenin boyatılması gibi işler için fiyat tekliflerinin toplanması, sunulması. Kararın site sakinleri tarafından verilmesi.
  • Yangın tüplerinin kontrolü.
  • Site ve İş Merkezlerindeki asansör, yürüyen merdiven, merkezi klima, havuz, sauna, yangın sitemleri, spor salonları ve sosyal tesis demirbaşlarının periyodik bakım ve takibinin yapılması.